Uw vraag zit hier vast bij

Online Service

  • U ontvangt een brief of een e-mail met een unieke code (unieke inlog id).
    Bestel uw product online en ontvang uw hulpmiddel binnen 10 werkdagen in huis.

    Lees uitgebreid antwoord
  • Nee dat hoeft niet. Indien u alle vragen met “Ja” kunt beantwoorden en u uw herhaalbestelling kunt plaatsen, dan regelt Livit Ottobock Care de vergoeding met uw verzekering.

    Lees uitgebreid antwoord
  • Bij het vakje “code” dient u uw unieke inlog in te voeren. Deze staat vermeld linksboven in de brief die u van ons heeft ontvangen Via de e-mail zal u direct naar uw persoonlijke gegevens doorgelinkt worden zodra u op de link klikt.
    Naast de code wordt u gevraagd om uw geboortedatum in te vullen. Dit vanwege privacyredenen.

    Lees uitgebreid antwoord
  • Nee dat is niet mogelijk. Mocht u, om wat voor reden dan ook, niet tevreden zijn over de via de post ontvangen orthese, kousen, of steunzolen, dan zal u een nazorgafspraak moeten plannen via de klantenservice bij een adviseur. U kunt hiervoor een afspraak maken via onze klantenservice.

    Lees uitgebreid antwoord
  • Kijk goed of u de gegevens juist overgenomen heeft uit de brief/e-mail.
    Mocht u technische problemen hebben met inloggen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice

    Lees uitgebreid antwoord
  • Ja dat kan. Mocht het zo zijn dat u ondanks dat het een exacte herhaal verstrekking betreft, vragen heeft over uw steunkousen, steunzolen, of orthese, dan kunt u hier een nazorg afspraak voor plannen via de klantenservice.

    Lees uitgebreid antwoord