Waar kunnen we u mee helpen?
Wilt u een afspraak maken? Dan adviseren wij u dit via ons online formulier aan te vragen. Een afspraak verzetten kunt u ook online doen. Heeft u een vraag? Dan vindt u het antwoord wellicht op onze website.
Wilt u bellen met onze klantenservice? Dan kan met nummer 088 – 245 20 00 van ma – vrij 8.00 – 17.30 uur. U belt tegen lokaal tarief.
Wij zijn telefonisch goed bereikbaar tussen 8.00 en 10.00 uur ’s morgens en 15.00 – 17.30 ’s middags.
Stuur ons een email
Email klantenservice
Binnen 2 werkdagen een reactie
Telefonisch
088 – 245 20 00
Bel ons, ma – vrij 8.00 – 17.30 uur Lokaal tarief
Wij zijn goed bereikbaar tussen 8.00 en 10.00 uur ’s morgens en 15.00 – 17.30 ’s middags.
Meest gestelde vragen
Een afspraak maken is heel eenvoudig. Via het online afspraakformulier plant u in drie stappen uw afspraak in.
U kunt eenvoudig online uw afspraak verzetten. Klik op Afspraak verzetten en vul het formulier in. U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging met uw nieuwe afspraak.
Livit heeft ruim 400 locaties door heel Nederland . Op de pagina Locaties vindt u onze adressen. Er is altijd een Livit locatie bij u in de buurt.
Onze openingstijden kunnen per locatie verschillen. Op de pagina Locaties ziet u bij elke locatie de openingstijden.
U kunt bij ons terecht voor orthopedische schoenen en schoenaanpassingen, steunzolen, steunkousen en therapeutisch elastische kousen, orthesen en braces, bandages, prothesen en redressiehelmen.
U begint met het maken van een afspraak met één van onze orthopedisch adviseurs. Dat kan gemakkelijk door online een afspraak te maken. Klik op de knop Afspraak maken en vul het formulier in. Vergeet niet uw verwijsbrief en verzekeringspas mee te nemen naar uw eerste afspraak.
Zorgplan
Tijdens de afspraak vraagt de adviseur u om uw verwijsbrief van uw arts of therapeut, verzekeringspas en persoonlijke gegevens. Vervolgens stelt de adviseur samen met u een zorgplan op. Het zorgplan geeft u én uw adviseur een goed overzicht van wat er precies gaat gebeuren en wanneer.
Aanmeten
Daarna neem de adviseur uw maten op. Voor sommige hulpmiddelen gebeurt dit met gips, voor de meeste hulpmiddelen met behulp van 3D-techniek. De adviseur zal u ook kleur- en stijlkeuzes voorleggen.
Hulpmiddel
Wanneer mogelijk krijgt u het hulpmiddel direct mee of het hulpmiddel wordt voor u besteld. Krijgt u een hulpmiddel op maat? Dan maken we een afspraak om tussentijds te komen passen. Omdat al onze hulpmiddelen door vakspecialisten worden gemaakt, verschilt de levertijd per hulpmiddel.
Vergoeding
De adviseur vraagt de vergoeding voor uw hulpmiddel aan bij uw zorgverzekeraar. Hier heeft u dus geen omkijken naar. Wel hebben wij hiervoor uw verwijsbrief nodig. Livit heeft contracten met alle zorgverzekeraars in Nederland en vrijwel al onze producten worden vanuit de basisverzekering vergoed.
Compliment of klacht
Bent u blij of heeft u tips of suggesties voor ons? Geef het gerust door aan onze medewerkers. Bel ons 088 245 29 70 of stuur een bericht. Lees meer over onze klachtafhandeling of download de PDF.
Stuur ons een bericht