Waar kunnen we u mee helpen?

Langere wachttijden door drukte, onze excuses voor het ongemak

Door het opstarten van de zorg is het op onze klantenservice momenteel veel drukker dan normaal. Hierdoor kan het zijn dat u langer dan gebruikelijk in de wacht staat voor u een Livit klantenservicemedewerker aan de telefoon krijgt. Datzelfde geldt voor onze reactie op uw mailbericht of contactformulier op de website. Waarvoor onze excuses.

Wilt u een afspraak maken? Dan adviseren wij u dit via ons online formulier aan te vragen. Een afspraak verzetten kunt u ook online doen. Heeft u een vraag? Dan vindt u het antwoord wellicht op onze website.

Onze collega’ s van de klantenservice doen hun uiterste best om al uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, zowel telefonisch als per mail en hopen op uw begrip voor deze situatie.

Stuur ons een email

Email klantenservice

Binnen 2 werkdagen een reactie

Neem contact op

Telefonisch

088 – 245 20 00

Bel ons, ma – vrij 8.00 – 17.30 uur Lokaal tarief

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik een afspraak maken?

Een afspraak maken is heel eenvoudig. Via het online afspraakformulier plant u in drie stappen uw afspraak in.

Ik wil mijn afspraak verzetten. Hoe doe ik dat?

U kunt eenvoudig online uw afspraak verzetten. Klik op Afspraak verzetten en vul het formulier in. U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging met uw nieuwe afspraak.

Waar vind ik Livit?

Livit heeft ruim 400 locaties door heel Nederland . Op de pagina Locaties vindt u onze adressen. Er is altijd een Livit locatie bij u in de buurt.

Wanneer kan ik bij Livit terecht?

Onze openingstijden kunnen per locatie verschillen. Op de pagina Locaties ziet u bij elke locatie de openingstijden.

Voor welke hulpmiddelen kan ik bij Livit terecht?
Ik heb een hulpmiddel voorgeschreven gekregen. Wat moet ik nu doen?

U begint met het maken van een afspraak met één van onze orthopedisch adviseurs. Dat kan gemakkelijk door online een afspraak te maken. Klik op de knop Afspraak maken en vul het formulier in. Vergeet niet uw verwijsbrief en verzekeringspas mee te nemen naar uw eerste afspraak.

Zorgplan
Tijdens de afspraak vraagt de adviseur u om uw verwijsbrief van uw arts of therapeut, verzekeringspas en persoonlijke gegevens. Vervolgens stelt de adviseur samen met u een zorgplan op. Het zorgplan geeft u én uw adviseur een goed overzicht van wat er precies gaat gebeuren en wanneer.

Aanmeten
Daarna neem de adviseur uw maten op. Voor sommige hulpmiddelen gebeurt dit met gips, voor de meeste hulpmiddelen met behulp van 3D-techniek. De adviseur zal u ook kleur- en stijlkeuzes voorleggen.

Hulpmiddel
Wanneer mogelijk krijgt u het hulpmiddel direct mee of het hulpmiddel wordt voor u besteld. Krijgt u een hulpmiddel op maat? Dan maken we een afspraak om tussentijds te komen passen. Omdat al onze hulpmiddelen door vakspecialisten worden gemaakt, verschilt de levertijd per hulpmiddel.

Vergoeding
De adviseur vraagt de vergoeding voor uw hulpmiddel aan bij uw zorgverzekeraar. Hier heeft u dus geen omkijken naar. Wel hebben wij hiervoor uw verwijsbrief nodig. Livit heeft contracten met alle zorgverzekeraars in Nederland en vrijwel al onze producten worden vanuit de basisverzekering vergoed.

Compliment of klacht

Bent u blij of heeft u tips of suggesties voor ons? Geef het gerust door aan onze medewerkers. Bel ons 088 245 21 60 of stuur een bericht. Lees meer over onze klachtafhandeling of download de PDF.

Stuur ons een bericht

Volg ons op social media

Ontmoet ons op social media en blijf op de hoogte

twitter linkedin facebook youtube

Goede redenen om bij Livit langs te komen

afbeelding

Klanttevredenheid

Wij leren graag van feedback en vragen onze klanten doorlopend of ze tevreden zijn. Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een 8,3. (gebaseerd op 24.000 klant reacties)

afbeelding

Altijd dichtbij

Met meer dan 400 locaties zijn wij altijd bij u in de buurt.

afbeelding

We staan voor u klaar

Onze 155 orthopedisch adviseurs vinden samen met u de beste oplossing.

afbeelding

Persoonlijk en op maat

Hoe wij het hulpmiddel maken dat het beste bij u past? Door uw persoonlijke wensen te combineren met onze kennis en expertise. En u ondersteuning en persoonlijk advies te geven, zodat u weer vrij kunt bewegen.

afbeelding

Innovatie

We werken met de nieuwste materialen en digitale technieken. Zo bieden wij u garantie op kwaliteit en een optimaal comfort.

afbeelding

Goed geregeld

Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars. En regelen de vergoeding van uw hulpmiddel rechtstreeks met uw zorgverzekeraar.

illustratie

Afspraak maken

Bel (088) 245 20 00 voor een afspraak bij u in de buurt. Of maak online een afspraak.

Afspraak maken
illustratie

Klantenservice

Heeft u een vraag of hulp nodig? Wij helpen u graag verder.

Klantenservice
illustratie

Innovatie

Nieuwe technologieën, nieuwe materialen, nieuwe toepassingen.

Lees meer