Kan ik een nazorgafspraak plannen voor kousen die via Online Service besteld zijn?
Ja dat kan. Mocht het zo zijn dat u ondanks dat het een exacte herhaal verstrekking betreft, vragen heeft over de kousen, dan kunt u hier een nazorg afspraak voor plannen via de klantenservice.
Online Service Steunkousen
Nee dat hoeft niet. Indien u alle vragen met “Ja” kunt beantwoorden en u uw herhaal bestelling kunt plaatsen, dan regelt Livit de vergoeding met uw verzekering.
Kijk goed of u de gegevens goed overgenomen heeft uit de brief/e-mail.
Mocht u technische problemen hebben met inloggen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 088 – 2452000.
Bij het vakje “code” dient u uw unieke inlog in te voeren. Deze staat vermeld linksboven in de brief die u van ons heeft ontvangen Via de e-mail zal u direct naar uw persoonlijke gegevens doorgelinkt worden zodra u op de link klikt.
Naast de code wordt u gevraagd om uw geboortedatum in te vullen. Dit vanwege privacy redenen.
Nee dat is niet mogelijk. Mocht u, om wat voor reden dan ook, niet tevreden zijn over de via de post ontvangen kousen dan zal u een nazorgafspraak moeten plannen via de klantenservice bij een adviseur. U kunt hiervoor een afspraak maken via onze klantenservice via telefoonnummer 088 – 245 2000.
Ja dat kan. Mocht het zo zijn dat u ondanks dat het een exacte herhaal verstrekking betreft, vragen heeft over de kousen, dan kunt u hier een nazorg afspraak voor plannen via de klantenservice.
U ontvangt een brief of een e-mail met een unieke code (unieke inlog id)
Bestel uw product online en ontvang uw hulpmiddel binnen 10 werkdagen in huis.
Veelgestelde vragen per categorie
We krijgen regelmatig vragen over onze hulpmiddelen. Hieronder beantwoorden wij een aantal veelgestelde vragen per categorie.