Hoe werkt Online Service voor maatwerk orthesen?
U ontvangt een brief of een e-mail met een unieke code (unieke inlog id). Na het invullen en versturen van het online formulier nemen wij binnen 10 werkdagen contact met u op om een afleverafspraak in te plannen. Wij maken uw vervangende hulpmiddel op maat, op basis van de (technische) gegevens die bij ons bekend zijn.
Online Service Maatwerk Orthesen
Nee dat hoeft niet. Indien u alle vragen met “Ja” kunt beantwoorden en u uw herhaal bestelling kunt plaatsen, dan regelt Livit de vergoeding met uw verzekering.
Kijk goed of u de gegevens goed overgenomen heeft uit de brief/e-mail.
Mocht u technische problemen hebben met inloggen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 088 – 2452000.
Bij het vakje “code” dient u uw unieke inlog in te voeren. Deze staat vermeld linksboven in de brief die u van ons heeft ontvangen Via de e-mail zal u direct naar uw persoonlijke gegevens doorgelinkt worden zodra u op de link klikt.
Naast de code wordt u gevraagd om uw geboortedatum in te vullen. Dit vanwege privacy redenen.
U ontvangt een brief of een e-mail met een unieke code (unieke inlog id). Na het invullen en versturen van het online formulier nemen wij binnen 10 werkdagen contact met u op om een afleverafspraak in te plannen. Wij maken uw vervangende hulpmiddel op maat, op basis van de (technische) gegevens die bij ons bekend zijn.
Veelgestelde vragen per categorie
We krijgen regelmatig vragen over onze hulpmiddelen. Hieronder beantwoorden wij een aantal veelgestelde vragen per categorie.