Contact opnemen
Langere wachttijden door drukte, onze excuses voor het ongemak
Door het opstarten van de zorg is het op onze klantenservice momenteel veel drukker dan normaal. Hierdoor kan het zijn dat u langer dan gebruikelijk in de wacht staat voor u een Livit klantenservicemedewerker aan de telefoon krijgt. Datzelfde geldt voor onze reactie op uw mailbericht of contactformulier op de website. Waarvoor onze excuses.
Wij zijn goed bereikbaar tussen 8.00 en 10.00 uur ’s morgens en 15.00 – 17.30 ’s middags.
Wilt u een afspraak maken? Dan adviseren wij u dit via ons online formulier aan te vragen. Een afspraak verzetten kunt u ook online doen. Heeft u een vraag? Dan vindt u het antwoord wellicht op onze website.
Onze collega’ s van de klantenservice doen hun uiterste best om al uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, zowel telefonisch als per mail en hopen op uw begrip voor deze situatie.