Uw klacht melden

Wij streven naar 100% klanttevredenheid en vragen u klachten altijd te melden. Het liefst eerst bij de betreffende medewerker. Kan dit niet of heeft dit onvoldoende resultaat opgeleverd? Dien dan een officiële klacht bij ons in.

Zo dient u een klacht in

Door het online klachtenformulier in te vullen op de website. U krijgt een ontvangstbevestiging als we uw klachtenformulier hebben ontvangen.

Wanneer krijg ik antwoord op mijn ingediende klacht?

Zodra uw klacht binnenkomt, gaan we direct aan de slag om het op te lossen. We nemen binnen vier werkdagen contact met u op. Ons streven is om binnen zes weken met een oplossing te komen.

Krijg ik garantie op mijn hulpmiddel?

Ja. Wij geven garantie op door Livit gemaakte producten die niet juist zijn samengesteld of geproduceerd. Garanties verschillen per product. Bekijk hieronder het product dat voor u van toepassing is.

• Garantie op pro- en orthesen

De garantie op pro- en orthesen bedraagt één jaar na de datum van levering.

• Garantie op orthopedische schoenen en steunzolen

Garantie op orthopedische schoenen en steunzolen is tweeledig. U heeft zes maanden garantie op het materiaal. Op de pasvorm heeft u drie maanden garantie.

• Garantie op therapeutisch elastische kousen

Garantie op therapeutisch elastische kousen (TEK) is tweeledig. Op de functionele garantie – garantie op de functie van de therapeutisch elastische kousen – heeft u drie maanden garantie. U heeft één maand garantie op de pasvorm van de therapeutisch elastische kousen.

Garantie op producten gemaakt door derden

Op producten die niet door Livit zijn geproduceerd, gelden de garantievoorwaarden van de fabrikant. Deze garantievoorwaarden vindt u op het productformulier.

Slijtage en problemen door anatomische veranderingen zijn uitgesloten van garantie.

Bent u het niet eens met de garantiestelling? Dan kunt u een bezwaar indienen door het online klachtenformulier in te vullen op de website.

Aansprakelijkheid

Livit Orthopedie stelt zich niet aansprakelijk voor de gevolgen van het onjuist gebruik van of het aanbrengen van aanpassingen aan de door haar geleverde producten door andere dan door Livit Orthopedie als bevoegd erkende personen.

Bent u niet tevreden over onze klachtafhandeling?

Wanneer u ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht, kunt u een beroep indienen bij de klachtencommissie van NVOS-Orthobanda. Deze geeft een bindende uitspraak of bevordert een schikking tussen beide partijen.

Goede redenen om bij Livit langs te komen

afbeelding

Klanttevredenheid

We vragen regelmatig aan onze klanten of ze tevreden zijn. Livit wordt gewaardeerd met gemiddeld een 8,2 (gemiddelde over de afgelopen 2 maanden).

afbeelding

Altijd dichtbij

Met meer dan 400 locaties zijn wij altijd bij u in de buurt.

afbeelding

We staan voor u klaar

Onze 155 orthopedisch adviseurs vinden samen met u de beste oplossing.

afbeelding

Persoonlijk en op maat

Hoe wij het hulpmiddel maken dat het beste bij u past? Door uw persoonlijke wensen te combineren met onze kennis en expertise. En u ondersteuning en persoonlijk advies te geven, zodat u weer vrij kunt bewegen.

afbeelding

Innovatie

We werken met de nieuwste materialen en digitale technieken. Zo bieden wij u garantie op kwaliteit en een optimaal comfort.

afbeelding

Goed geregeld

Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars. En regelen de vergoeding van uw hulpmiddel rechtstreeks met uw zorgverzekeraar.

illustratie

Afspraak maken

Bel (088) 245 20 00 voor een afspraak bij u in de buurt. Of maak online een afspraak.

Afspraak maken
illustratie

Klantenservice

Heeft u een vraag of hulp nodig? Wij helpen u graag verder.

Klantenservice
illustratie

Innovatie

Nieuwe technologieën, nieuwe materialen, nieuwe toepassingen.

Lees meer