Uw klacht melden
Wij streven naar 100% klanttevredenheid en vragen u klachten altijd te melden. Het liefst eerst bij de betreffende medewerker. Kan dit niet of heeft dit onvoldoende resultaat opgeleverd? Dien dan een officiële klacht bij ons in.
Zo dient u een klacht in
Door het online klachtenformulier in te vullen op de website. U krijgt een ontvangstbevestiging als we uw klachtenformulier hebben ontvangen.
Wanneer krijg ik antwoord op mijn ingediende klacht?
Zodra uw klacht binnenkomt, gaan we direct aan de slag om het op te lossen. We nemen binnen vier werkdagen contact met u op. Ons streven is om binnen zes weken met een oplossing te komen.
Krijg ik garantie op mijn hulpmiddel?
Ja. Wij geven garantie op door Livit gemaakte producten die niet juist zijn samengesteld of geproduceerd. Garanties verschillen per product. Bekijk hieronder het product dat voor u van toepassing is.
• Garantie op pro- en orthesen
De garantie op pro- en orthesen bedraagt één jaar na de datum van levering.
• Garantie op orthopedische schoenen en steunzolen
Garantie op orthopedische schoenen en steunzolen is tweeledig. U heeft zes maanden garantie op het materiaal. Op de pasvorm heeft u drie maanden garantie.
• Garantie op therapeutisch elastische kousen
Garantie op therapeutisch elastische kousen (TEK) is tweeledig. Op de functionele garantie – garantie op de functie van de therapeutisch elastische kousen – heeft u drie maanden garantie. U heeft één maand garantie op de pasvorm van de therapeutisch elastische kousen.
Garantie op producten gemaakt door derden
Op producten die niet door Livit zijn geproduceerd, gelden de garantievoorwaarden van de fabrikant. Deze garantievoorwaarden vindt u op het productformulier.
Slijtage en problemen door anatomische veranderingen zijn uitgesloten van garantie.
Bent u het niet eens met de garantiestelling? Dan kunt u een bezwaar indienen door het online klachtenformulier in te vullen op de website.
Aansprakelijkheid
Livit Orthopedie stelt zich niet aansprakelijk voor de gevolgen van het onjuist gebruik van of het aanbrengen van aanpassingen aan de door haar geleverde producten door andere dan door Livit Orthopedie als bevoegd erkende personen.
Bent u niet tevreden over onze klachtafhandeling?
Wanneer u ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht, kunt u een beroep indienen bij degeschillencommissiezorg.nl. Deze geeft een bindende uitspraak of bevordert een schikking tussen beide partijen.