Afspraak verzetten U heeft al een afspraak op een van onze Livit Ottobock Care vestigingen en wilt deze graag verzetten. Dat kan via onderstaand formulier indien uw afspraak niet binnen 2 werkdagen plaatsvindt. Heeft u een afspraak binnen 2 werkdagen en wilt u deze verzetten? Dan vragen we u om dit telefonisch aan ons door te geven via onze klantenservice op 088 – 245 20 00 of via onze chat welke u onderaan de pagina vindt in het groene tekstballonnetje. Vul hiervoor onderstaand formulier in en wij komen zo snel mogelijk met een nieuw voorstel. Aanhef Voornaam(Required) Achternaam(Required) E-mailadres(Required) Geboortedatum(Required) Day Month Year Locatie waar uw afspraak gepland stond(Required) Het invullen van de locatie waar u afspraak gepland stond is noodzakelijk om uw formulier naar de juiste Livit locatie te kunnen sturenDatum waarop afspraak gepland stond(Required) Day Month Year Productgroep(Required)SteunkousenOrthopedische SchoenenSteunzolenOrthesen (braces)ProthesenVoetscanLaat ons weten voor welk product u de afspraak wil verzettenWelke dag(en) en tijden hebben uw voorkeur voor een nieuwe afspraak? U kunt meerdere dagen en tijden aangeven.(Required)Let op: voor mogelijke afspraakdata en tijden voor uw product, kunt u kijken in onze ‘afspraak maken’ moduleOpmerkingenCAPTCHA