Livit veiligheidsmaatregelen in de wacht- en paskamer

U kunt met een gerust hart bij ons langskomen

Uw gezondheid en die van onze collega’s staan op nummer één. Onze vestigingen zijn volgens de anderhalve meter richtlijn ingericht en collega’s zijn goed geïnstrueerd over hoe zij voor iedereen een zo veilig mogelijke situatie kunnen organiseren. Ook hebben wij alle persoonlijke beschermingsmiddelen ter beschikking die u desgewenst tijdens uw afspraak met uw adviseur of consulent extra bescherming bieden. Kortom, u kunt met een gerust hart bij ons langskomen.

Onze leefregels in de wachtruimte en in de paskamer

  • Heeft u of een van uw huisgenoten klachten als verkoudheid, keelpijn, hoesten, niezen en/of koorts? Dan vragen wij u een nieuwe afspraak te maken nadat u 24 uur klachtenvrij bent.
  • Of we plannen voor u een telefonisch consult met uw adviseur of consulent.
  • Kom maximaal 5 minuten voor uw afspraak naar de Livit locatie, zodat de wachtruimte rustig blijft.
  • Kom bij voorkeur alleen naar binnen. Mocht u een begeleider nodig hebben, dan vragen wij hem of haar alleen voor de noodzakelijke begeleiding naar binnen te komen en daarna buiten of in de auto te wachten.
  • Was uw handen bij binnenkomst met antibacteriële handgel.
  • Houd in de wachtruimte 1,5 meter afstand van andere cliënten. Onze wachtruimtes zijn hierop ingericht en onze receptionist(e) zal u hierbij assisteren.
  • De receptionist(e) zal u iets te drinken aanbieden.
  • Op onze vestigingen zijn alle persoonlijke beschermingsmiddelen aanwezig (op verzoek te gebruiken) om uw afspraak met uw adviseur of consulent zo veilig mogelijk te laten verlopen.
  • Denk hierbij aan plexiglas schermen, schorten, latex handschoenen en mondkapjes
  • Deze beschermingsmiddelen zijn vanuit de RIVM overigens niet verplicht gesteld.
  • Vindt u het prettig dat uw adviseur of consulent tijdens het consult een mondkapje draagt, geef dat dan aan het begin van uw gesprek aan.
  • Onze paskamers worden na elk bezoek extra goed gereinigd.
  • Moet u iets afrekenen op onze vestiging, betaal dan met pin.

Daarnaast hanteren wij de volgende hygiëneregels:

  • Was regelmatig uw handen met zeep
  • Nies en hoest in uw elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes
  • Maak uw mobiele telefoon regelmatig schoon met een alcoholdoekje
  • Houd anderhalve meter afstand van elkaar

Wilt u meer weten over onze maatregelen ten tijd van corona? Lees dan ons coronabeleid. Of zie in beeld hoe onze vestiging corona-proof zijn gemaakt.

Wij kijken ernaar uit u weer te ontvangen en zijn u graag van dienst!

TEK consulenten houden vol

Goede redenen om bij Livit langs te komen

afbeelding

Klanttevredenheid

Wij leren graag van feedback en vragen onze klanten doorlopend of ze tevreden zijn. Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een 8,3. (gebaseerd op 24.000 klant reacties)

afbeelding

Altijd dichtbij

Met meer dan 400 locaties zijn wij altijd bij u in de buurt.

afbeelding

We staan voor u klaar

Onze 155 orthopedisch adviseurs vinden samen met u de beste oplossing.

afbeelding

Persoonlijk en op maat

Hoe wij het hulpmiddel maken dat het beste bij u past? Door uw persoonlijke wensen te combineren met onze kennis en expertise. En u ondersteuning en persoonlijk advies te geven, zodat u weer vrij kunt bewegen.

afbeelding

Innovatie

We werken met de nieuwste materialen en digitale technieken. Zo bieden wij u garantie op kwaliteit en een optimaal comfort.

afbeelding

Goed geregeld

Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars. En regelen de vergoeding van uw hulpmiddel rechtstreeks met uw zorgverzekeraar.

illustratie

Afspraak maken

Bel (088) 245 20 00 voor een afspraak bij u in de buurt. Of maak online een afspraak.

Afspraak maken
illustratie

Klantenservice

Heeft u een vraag of hulp nodig? Wij helpen u graag verder.

Klantenservice
illustratie

Innovatie

Nieuwe technologieën, nieuwe materialen, nieuwe toepassingen.

Lees meer