Livit veiligheidsmaatregelen in de wacht- en paskamer

Wees welkom op onze vestigingen!

Ons team staat voor u klaar om u te ondersteunen bij uw dagelijkse bewegingsvrijheid. Wij hebben alle maatregelen genomen om u veilig te ontvangen. Dus voelt u zich fit? Kom gerust bij ons langs! 

Doe wel vooraf de  Livit Gezondheidscheck.

Onze leefregels in de wachtruimte en in de paskamer

  • Onze vestigingen zijn volgens de anderhalve meter richtlijn ingericht en alle Livit collega’s zijn goed geïnstrueerd over hoe zij voor iedereen een zo veilig mogelijke situatie kunnen organiseren.
  • Heeft u of een van uw huisgenoten klachten als verkoudheid, keelpijn, hoesten, niezen en/of koorts? Maak dan een nieuwe nieuwe afspraak nadat u 24 uur klachtenvrij bent. Dat kan eenvoudig online.
  • Wij kunnen ook een telefonisch consult  voor u inplannen met uw adviseur of consulent.
  • Draag een mondkapje.
  • Was uw handen bij binnenkomst met antibacteriële handgel.
  • Houd in de wachtruimte 1,5 meter afstand van andere cliënten. Onze wachtruimtes zijn hierop ingericht en onze receptionist(e) zal u hierbij assisteren.
  • De receptionist(e) zal u iets te drinken aanbieden.
  • Uw adviseur of consulent draagt een mondkapje tijdens het consult
  • Vindt u het prettig dat uw adviseur of consulent tijdens het consult extra beschermingsmiddelen gebruikt, geef dat dan aan het begin van uw gesprek aan.
  • Moet u iets afrekenen op onze vestiging, betaal dan met pin.

Daarnaast hanteren wij de volgende hygiëneregels:

  • Was regelmatig uw handen met zeep
  • Nies en hoest in uw elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes
  • Maak uw mobiele telefoon regelmatig schoon met een alcoholdoekje
  • Houd anderhalve meter afstand van elkaar

Wat wij van onze collega’s vragen

  • Wij vragen collega’s die klachten (verkouden, hoesten, niezen en/of keelpijn) hebben thuis te blijven, ongeacht of ze koorts hebben.
  • Op vestigingen dragen adviseurs en consulenten mondkapjes tijdens het consult.
  • Wij hebben collega’s opgeroepen om daar waar het kan zoveel mogelijk thuis te werken.
  • Wij plannen afspraken dusdanig dat er nooit teveel mensen in de wachtruimtes zitten.
  • Indien wenselijk plannen wij eerst een telefonisch consult in plaats van een fysieke afspraak.
  • Wij blijven continu op de hoogte van de voorschriften en eventuele nieuwe of aangescherpte maatregelen vanuit de RIVM en passen daar onmiddellijk ons beleid op aan.

Wij geven u graag een kijkje in onze corona-proof vestigingen en zijn u graag van dienst!

 

Goede redenen om bij Livit langs te komen

afbeelding

Klanttevredenheid

Wij leren graag van feedback en vragen onze klanten doorlopend of ze tevreden zijn. Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een 8,3. (gebaseerd op 24.000 klant reacties)

afbeelding

Altijd dichtbij

Met meer dan 400 locaties zijn wij altijd bij u in de buurt.

afbeelding

We staan voor u klaar

Onze 155 orthopedisch adviseurs vinden samen met u de beste oplossing.

afbeelding

Persoonlijk en op maat

Hoe wij het hulpmiddel maken dat het beste bij u past? Door uw persoonlijke wensen te combineren met onze kennis en expertise. En u ondersteuning en persoonlijk advies te geven, zodat u weer vrij kunt bewegen.

afbeelding

Innovatie

We werken met de nieuwste materialen en digitale technieken. Zo bieden wij u garantie op kwaliteit en een optimaal comfort.

afbeelding

Goed geregeld

Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars. En regelen de vergoeding van uw hulpmiddel rechtstreeks met uw zorgverzekeraar.

illustratie

Afspraak maken

Bel (088) 245 20 00 voor een afspraak bij u in de buurt. Of maak online een afspraak.

Afspraak maken
illustratie

Klantenservice

Heeft u een vraag of hulp nodig? Wij helpen u graag verder.

Klantenservice
illustratie

Innovatie

Nieuwe technologieën, nieuwe materialen, nieuwe toepassingen.

Lees meer