Livit veiligheidsmaatregelen in de wacht- en paskamer

Voelt u zich fit? Kom gerust bij ons langs! 

Uw gezondheid en die van onze collega’s staan op nummer één. Daarom vragen wij u uw gezondheid en gezondheidsrisico’s te checken voor u naar een van onze vestigingen komt.

Doe de Livit Gezondheidscheck en u weet direct of u ‘veilig’ bent.

Let op: in lijn met de aangescherpte maatregelen van de RIVM vragen wij u een mondkapje te dragen tijdens uw bezoek aan onze vestigingen. Onze adviseurs en consulenten dragen ook een mondkapje. 

Onze vestigingen zijn volgens de anderhalve meter richtlijn ingericht en alle Livit collega’s zijn goed geïnstrueerd over hoe zij voor iedereen een zo veilig mogelijke situatie kunnen organiseren.

Onze leefregels in de wachtruimte en in de paskamer

  • Check voorafgaand aan uw bezoek aan Livit uw gezondheid. Gebruik hiervoor de Livit Gezondheidscheck
  • Heeft u of een van uw huisgenoten klachten als verkoudheid, keelpijn, hoesten, niezen en/of koorts? Maak dan een nieuwe nieuwe afspraak nadat u 24 uur klachtenvrij bent.
  • Dat geldt ook als een huisgenoot corona heeft en u de afgelopen 10 dagen contact heeft gehad.
  • Ook als u momenteel in quarantaine bent omdat u in contact bent geweest met iemand met corona of terugkomt uit een COVID-19 gebied, vragen wij uw afspraak uit te stellen.
  • Heeft u op de dag van uw bezoek aan Livit last van bovengenoemde klachten, dan vragen wij u uw afspraak te verzetten. Dat kan eenvoudig online.
  • Wij kunnen ook een telefonisch consult  voor u inplannen met uw adviseur of consulent.
  • Kom maximaal 5 minuten voor uw afspraak naar de Livit locatie, zodat de wachtruimte rustig blijft.
  • Draag een mondkapje.
  • Kom bij voorkeur alleen naar binnen. Mocht u een begeleider nodig hebben, dan vragen wij hem of haar alleen voor de noodzakelijke begeleiding naar binnen te komen en daarna buiten of in de auto te wachten.
  • Was uw handen bij binnenkomst met antibacteriële handgel.
  • Houd in de wachtruimte 1,5 meter afstand van andere cliënten. Onze wachtruimtes zijn hierop ingericht en onze receptionist(e) zal u hierbij assisteren.
  • De receptionist(e) zal u iets te drinken aanbieden.
  • Uw adviseur of consulent draagt een mondkapje tijdens het consult
  • Op al onze vestigingen zijn extra persoonlijke beschermingsmiddelen aanwezig (op verzoek te gebruiken) om uw afspraak met uw adviseur of consulent zo veilig mogelijk te laten verlopen.
  • Denk hierbij aan plexiglas schermen, schorten en latex handschoenen
  • Deze beschermingsmiddelen zijn vanuit de RIVM overigens niet verplicht gesteld.
  • Vindt u het prettig dat uw adviseur of consulent tijdens het consult extra beschermingsmiddelen gebruikt, geef dat dan aan het begin van uw gesprek aan.
  • Onze paskamers worden na elk bezoek extra goed gereinigd.
  • Moet u iets afrekenen op onze vestiging, betaal dan met pin.

Daarnaast hanteren wij de volgende hygiëneregels:

  • Was regelmatig uw handen met zeep
  • Nies en hoest in uw elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes
  • Maak uw mobiele telefoon regelmatig schoon met een alcoholdoekje
  • Houd anderhalve meter afstand van elkaar

Wat wij van onze collega’s vragen

  • Wij vragen collega’s die klachten (verkouden, hoesten, niezen en/of keelpijn) hebben thuis te blijven, ongeacht of ze koorts hebben.
  • Wij hebben alle persoonlijke beschermingsmiddelen beschikbaar die nodig zijn om onze klanten en collega’ s zo optimaal mogelijk te beschermen, ondanks dat deze middelen volgens de laatste richtlijnen van de RIVM voor onze branche niet verplicht zijn.
  • Op vestigingen dragen adviseurs en consulenten mondkapjes tijdens het consult.
  • Wij hebben collega’s opgeroepen om daar waar het kan zoveel mogelijk thuis te werken.
  • Livit plant geen evenementen en bijeenkomsten.
  • Wij blijven klanten in instellingen zorg verlenen, maar wel in nauw overleg met de contactpersonen van de betreffende instelling.
  • Wij plannen afspraken dusdanig dat er nooit teveel mensen in de wachtruimtes zitten.
  • Indien wenselijk plannen wij eerst een telefonisch consult in plaats van een fysieke afspraak.
  • Wij blijven continu op de hoogte van de voorschriften en eventuele nieuwe of aangescherpte maatregelen vanuit de RIVM en passen daar onmiddellijk ons beleid op aan.

Wij geven u graag een kijkje in onze corona-proof vestigingen en zijn u graag van dienst!

 

Goede redenen om bij Livit langs te komen

afbeelding

Klanttevredenheid

Wij leren graag van feedback en vragen onze klanten doorlopend of ze tevreden zijn. Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een 8,3. (gebaseerd op 24.000 klant reacties)

afbeelding

Altijd dichtbij

Met meer dan 400 locaties zijn wij altijd bij u in de buurt.

afbeelding

We staan voor u klaar

Onze 155 orthopedisch adviseurs vinden samen met u de beste oplossing.

afbeelding

Persoonlijk en op maat

Hoe wij het hulpmiddel maken dat het beste bij u past? Door uw persoonlijke wensen te combineren met onze kennis en expertise. En u ondersteuning en persoonlijk advies te geven, zodat u weer vrij kunt bewegen.

afbeelding

Innovatie

We werken met de nieuwste materialen en digitale technieken. Zo bieden wij u garantie op kwaliteit en een optimaal comfort.

afbeelding

Goed geregeld

Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars. En regelen de vergoeding van uw hulpmiddel rechtstreeks met uw zorgverzekeraar.

illustratie

Afspraak maken

Bel (088) 245 20 00 voor een afspraak bij u in de buurt. Of maak online een afspraak.

Afspraak maken
illustratie

Klantenservice

Heeft u een vraag of hulp nodig? Wij helpen u graag verder.

Klantenservice
illustratie

Innovatie

Nieuwe technologieën, nieuwe materialen, nieuwe toepassingen.

Lees meer